یزدفردا: سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد تیمش تنها به پیروزی برابر دورتموند و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کند.

به گزارش یزدفردا: پاری‌سن‌ژرمن در دومین بازی دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه‌شب مهمان بوروسیا دورتموند خواهد بود.

لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیایی پاریسی‌ها، در نشست خبری قبل از بازی گفت:  فکر می‌کنم هر نتیجه‌ای غیر از صعود به فینال برای هر چهار تیم ناامید بزرگی است. روزنامه‌ها می‌گویند شانس پاری‌سن‌ژرمن بیشتر است و ما تیم برتر هستیم اما من می‌گویم کسی که چنین نظری دارد چیزی از فوتبال نمی‌فهمد. دو تیم شانس صعود دارند.

او ادامه داد: به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و فکر می‌کنم این دیدار گل خواهد داشت. از زمانی که به پاری‌سن‌ژرمن آمدم مورد حمایت قرار گرفته‌ام و همین باعث شده است با تیم به دنبال بهترین‌ها باشم. به دنبال بهترین نتیجه در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و به نظرم تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

انریکه افزود: ما همه لحظات را در فوتبال تجربه کرده‌ایم؛ از بازیکنان مصدوم گرفته تا کمبود بازیکن و اخراج در بازی. با این حال خوب ظاهر شده‌ایم و این نشان می‌دهد که تیم پیشرفت کرده است. بازی سختی برابر دورتموند داریم اما هدفمان پیروزی و صعود به فینال است.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان گفت: تیمی که در زمین بارسلونا به پیروزی می‌رسد نشان می‌دهد شایستگی بالایی دارد. ما بارسلونا را شکست داده‌ایم و می‌توانیم برابر دورتموند هم پیروز شویم. تیم شجاعی دارم و پیش‌بینی می‌کنم بازی نزدیک و پایاپای باشد. بله قبول دارم که در ارسال‌های بلند مشکل داریم اما برای این ضعف هم برنامه داریم. می‌خواهیم در بهترین حالت از دورتموند در بازی برگشت پذیرایی کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا